تاریخ انتشار نسخه بلوری Mission Impossible 7 سرانجام اعلام شد

انتظارها به پایان رسیده و استودیو پارامونت پیکچرز سرانجام تاریخ انتشار نسخه بلوری Mission Impossible 7 را اعلام کرده است.

هفتمین قسمت از سری فیلم‌های ماموریت غیرممکن (Mission Impossibe) تحت عنوان Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One شناخته می‌شود. محصول جدید پارامونت پیکچرز مانند دو قسمت پیشین توسط کریستوفر مک کواری (Christopher McQuarrie) کارگردانی شده و اینبار تلاش‌های ایتن هانت برای توقف یک هوش مصنوعی را به تصویر می‌کشد؛ هوش مصنوعی‌ای که قادر است نسل بشر را به نابودی بکشاند.

ماموریت غیرممکن 7 که بازخوردهای شدیداً مثبتی را از سوی کارشناسان دریافت کرد، از اواسط جولای روی پرده نقره‌ای رفت. اگرچه مخاطبان هم از کیفیت فیلم راضی بودند، محصول پارامونت پیکچرز نتوانست عملکرد خوبی را در باکس آفیس جهانی ثبت کند و در مقابل بودجه ۲۹۱ میلیون دلاری خود، نزدیک به ۵۶۳ میلیون دلار فروخت. بدین ترتیب، در حدود ۴۰ میلیون دلار به سازندگان خود ضرر زد. در ضمن، شکست این اثر را باید به پای محبوبیت بالای Barbie و Oppenheimer نوشت که اکرانشان با MI 7 تقریباً همزمان بود.

تاریخ انتشار نسخه بلوری Mission Impossible 7 سرانجام از سوی پارامونت پیکچرز اعلام شده است. بر این اساس، علاقه مندان می‌توانند فیلم را از تاریخ ۱۸ مهر (مصادف با ۱۰ اکتبر) بصورت دیجیتالی خریداری یا اجاره کنند. نسخه فیزیکی هم حدوداً سه هفته بعد در دسترس کلکسیونرها قرار می‌گیرد که دارای جعبه استیل خواهد بود. در ضمن، نسخه‌های فیزیکی معمولاً صحنه‌های حذف شده و مستندهایی پیرامون روند ساخت را شامل شده و این قاعده برای ماموریت غیرممکن هم صدق می‌کند. در ادامه می‌توانید نام و توضیحات کوتاه برخی محتویات اضافی را مشاهده کنید:

  • Abu Dhabi: آشنایی بیشتر با لوکیشن‌های فیلمبرداری در شهر دوبی
  • Rome: نگاهی به روند فیلمبرداری صحنه تعقیب و گریز در پایتخت تاریخی ایتالیا
  • Freefall: نگاهی طولانی به پشت صحنه یکی از بزرگترین بدلکاری‌های تاریخ سینما [صحنه پرش با موتور]
  • Deleted Shots Montage: نگاهی به برخی از صحنه‌های حذف شده

ماموریت غیرممکن 7 اثری پرستاره محسوب شده و از مشهوترین اعضای تیم بازیگری‌اش می‌توان تام کروز (Tom Cruise)، سایمون پگ (Simon Pegg)، ربکا فرگوسن (Rebecca Ferguson)، ونسا کربی (Vanessa Kirby)، پام کلمنتیف (Pom Klementieff) و هیلی اتول (Hayley Atwell) را نام برد.

اگرچه جدیدترین فیلم کریستوفر مک کواری نتوانست از پس انتظارات مالی بربیاید، قسمت بعدی ساخته شده و از تاریخ ۸ تیر سال ۱۴۰۳ (مصادف با ۲۸ ژوئن سال ۲۰۲۴ میلادی) به سینماها خواهد آمد.

اشتراک‌گذاری

گیمر?، فیلم باز?، نویسنده?

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *