انتشار انیمیشن ارباب حلقه‌ها عقب افتاده است

پیش درآمدی بر سه گانه پیتر جکسون

پیش بینی‌ها سرانجام رنگ حقیقت به خود گرفته و انتشار انیمیشن ارباب حلقه‌ها (The Lord of The Rings) از سوی وارنر به تعویق افتاده است.

نیو لاین سینما در جریان جشنی که به مناسبت بیستمین سالگرد اکران The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring برگزار شد، از ساخت یک انیمیشن سینمایی بر اساس رمان‌های جی آر آر تالکین (J. R. R. Tolkien) خبر داد. انیمیشن مزبور با نام The Lord of the Rings: The War of the Rohirrim شناخته شده و وظیفه کارگردانی‌اش روی دوش‌های کنجی کامایاما (Kenji Kamiyama) و جوزف چو (Joseph Chou) قرار داد؛ زوجی که پیش از این انیمیشن سریالی Blade Runner: Black Lotus را برای وارنر ساخته بودند. در ضمن، پیتر جکسون (Peter Jackson)، کارگردان سه گانه، هیچ نقشی در تولید انیمیشن ندارد.

ارباب حلقه‌ها: جنگ روهیریم پیش درآمدی برای سه گانه لایو اکشن بوده و ۱۸۳ سال قبل از اتفاقات The Lord of the Rings: The Two Towers روایت می‌شود. شخصیت اصلی، یکی از پادشاهان سرزمین روهان به نام هِلم پُتک مُشت است که باید از مردم خود در برابر ارتشی از دانلند دفاع کند. تلاش‌های هلم در این جنگ نه تنها او را به یک افسانه در میان مردم روهان تبدیل کرد، بلکه نام هلمز دیپ از او گرفته شده است.

گمانه زنی‌ها به حقیقت تبدیل شده و وارنر تغییرات متعددی را در برنامه ریزی‌های خود اعمال کرده است. در نتیجه آن‌ها، انتشار انیمیشن ارباب حلقه‌ها از تاریخ ۲۴ فروردین سال ۱۴۰۳ (مصادف با ۱۲ آوریل سال ۲۰۲۴) به ۲۳ آذر (مصادف با ۱۳ دسامبر) موکول شده است. دلیل تغییرات را باید در شرایط نابسامان هالیوود جستوجو کرد. فیلمنامه نویسان و بازیگران بدنبال بهبود شرایط کاری و افزایش دستمزدها هستند. به همین دلیل، دست به اعتصاب زده‌اند که نتیجه‌اش تعطیلی پروژه‌ها و عدم برگزاری رویدادهای تبلیغاتی مانند فرش قرمز بوده است.

از میان بازیگران سه گانه، تنها میراندا اتو (Miranda Otto) در انیمیشن ارباب حلقه‌ها بازمی‌گردد. او جای شخصیت ائووین صحبت می‌کند. از دیگر صداپیشه‌های حاضر در تیم هم می‌توان برایان کاکس (Brian Cox) را نام برد که نقش هلم پتک مشت به او سپرده شده است. از آثار شاخص کاکس می‌توان به Braveheart و Troy اشاره کرد.

اشتراک‌گذاری

گیمر?، فیلم باز?، نویسنده?

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *