اوپنهایمر رکورد تاریخی دیگری را به نام خود ثبت کرد

موفقیت‌ها ادامه دارد

پیش بینی‌ها رنگ حقیقت به خود گرفته و اوپنهایمر (Oppenheimer) سرانجام موفق شده پرفروشترین فیلم بیوگرافی تاریخ لقب بگیرد.

پس از اینکه مشخص شد باربی (Barbie) و اوپنهایمر دقیقاً در یک روز به سالن‌های سینما می‌آیند، بسیاری از کارشناسان پیش بینی کردند اثر جدید کریستوفر نولان (Christopher Nolan) از لحاظ مالی چندان موفق نخواهد شد. با این حال، پدیده‌ای بنام باربنهایمر (Barbenheimer) در شبکه‌های اجتماعی شکل گرفت و باعث شد هر دو اثر شدیداً مورد توجه مردم در سراسر جهان قرار بگیرند؛ پدیده‌ای که تاثیر بسزایی روی افزایش فروش باربی و اوپنهایمر داشته است.

طبق گزارش اخیر رسانه Collider، اوپنهایمر حالا پرفروشترین فیلم بیوگرافی تاریخ لقب دارد. محصول یونیورسال پیکچرز به لطف فروشی که در آخرهفته اخیر بدست آورده، توانست مجموع فروش خود را از ۹۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار بالاتر ببرد؛ فروشی که باعث می‌شود Bohemian Rhapsody را کنار زده و رکوردی تاریخی و جدید به نام خود ثبت کند. رتبه سوم و چهارم پرفروش‌ترین فیلم‌های بیوگرافی هم بترتیب در اختیار American Sniper و The Greatest Showman قرار دارد که میزان فروششان ۵۴۷ و ۴۳۵ میلیون دلار بود.

Oppenheimer پس از Barbie و The Super Mario Bros. Movie سومین فیلم پرفروش سال ۲۰۲۳ میلادی به شمار می‌رود. از آنجایی که طی هفته‌های آینده شاهد اکران آثار مورد انتظاری مانند Saw X و The Expendables 4 خواهیم بود، بعید بنظر می‌رسد اوپنهایمر بتواند به باشگاه یک میلیارد دلاری‌ها بپیوندد. از همین رو، پشت سر گذاشتن The Super Mario Bros. Movie یا شکستن رکورد Joker هم اتفاقی کاملاً دور از ذهن به شمار می‌رود.

اگرچه نمی‌تواند جوکر را کنار زده و به پرفروشترین فیلم با درجه سنی R (نامناسب برای افراد زیر ۱۷ سال) تبدیل شود، این اثر بیوگرافی هم اکنون پرفروشترین فیلم با محوریت جنگ جهانی دوم است. در ضمن، یونیورسال پیکچرز تا به این لحظه هیچ گونه بیانیه رسمی‌ای پیرامون تاریخ انتشار نسخه بلوری اوپنهایمر در فضای مجازی به اشتراک نگذاشته و بعید نظر می‌رسد تا قبل از پایان اکران، چنین اتفاقی را شاهد باشیم.

اوپنهایمر بازیگران مشهوری مانند کیلیت مورفی (Cillian Murphy)، رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr)، فلورنس پیو (Florence Pugh)، مت دیمون (Matt Damon) و امیلی بلانت (Emily Blunt) را در خود دارد.

اشتراک‌گذاری

گیمر?، فیلم باز?، نویسنده?

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *