نقدهای فیلم The Killer منتشر شد؛ جیمز باند به کارگردانی دیوید فینچر!

با گذشت مدت کوتاهی از نمایش در جشنواره ونیز، نقدهای فیلم The Killer در رسانه‌های مختلف به اشتراک گذاشته شده‌اند.

دیوید فینچر (David Fincher) یکی از مشهورترین فیلمسازهای آمریکایی بوده و بخش عمده آثارش در زیرژانر مهیج روانشناسانه قرار می‌گیرند. پس از اینکه ششمین فیلم بلندش با نام Zodiac روی پرده نقره‌ای آمد، رسانه‌ها از ساخت اقتباس سینمایی رمان The Killer اثر الکسیس نولن (Alexis Nolent) توسط او خبر دادند؛ پروژه‌ای که بنا به دلایلی نامعلوم متوقف شد و فینچر تمرکزش را روی آثار دیگری قرار داد.

The Killerبا گذشت بیش از یک دهه دوباره اولویت دیوید فینچر شد. البته اینبار خبری از پارامونت پیکچرز نبوده و نتفلیکس (Netflix) وظیفه انتشار را به دوش می‌کشد. در حال حاضر جزئیات چندانی در دسترس نبوده و تنها می‌دانیم اتفاقات حول محور یک آدمکش بسیار حرفه‌ای می‌چرخد. او طی اتفاقاتی مجبور می‌شود مقابل کارفرمای خود ایستاده و تصمیم به قتلش بگیرد. در ضمن، از بازیگران حاضر در فیلم می‌توان مایکل فاسبندر (Michael Fassbender) و تیلدا سوینتون (Tilda Swinton) را نام برد.

در حالی که مدت زیادی از نمایش در جشنواره ونیز نمی‌گذرد، نقدهای فیلم The Killer در رسانه‌ها منتشر شده است. جدیدترین اثر دیوید فینچر بازخوردهای متناقضی را دریافت کرده اما اکثر کارشناسان عملکرد مایکل فاسبندر در نقش اصلی را تمجید کرده‌اند. در ادامه می‌توانید برخی از آن‌ها را مطالعه کنید:

بخش بیشتر لذت فیلم در فرآیند نهفته است: تماشای تلاش‌های سرسختانه و آگاهانه یک فرد برای رسیدن به هدفی که از قضا قتل است. وقتی اصول درونی ضد قهرمان داستان و رفتارش در شرایطی که تحت فشار قرار دارد با هم ترکیب می‌شوند، تنشی جالب و تاریک نمایان می‌شود.

رابی کالین (Robbie Colin)، منتقد The Telegraph:

لکس برسکیوسو (Lex Briscuso)، منتقد IGN:

آدمکش با انتشار ۲۱ نقد نمره ۷۲ را در وب سایت متاکریتیک دریافت کرده و نمره آن در راتن تومیتوز هم فعلاً عدد ۹۲ است. در ضمن، اثر مزبور در تاریخ ۵ آبان (مصادف با ۲۷ اکتبر) از طریق نتفلیکس منتشر خواهد شد.

اگر همیشه دوست داشتید بدانید جیمز باند (James Bond) به کارگردانی دیوید فینچر چه اثری خواهد بود، The Killer احتمالاً همان چیزی است که می‌خواستید.

ازدواج فیلمنامه‌ای تاثیرگذار از اندرو کوین واکر (Andrew Kevin Walker)، نقش آفرینی هوشمندانه مایکل فاسبندر و تیلدا سوینتون و همچنین تدوینی کم نقص باعث می‌شود به تماشای چندباره این ادیسه قاتل تمایل داشته باشید.

اشتراک‌گذاری

بیا با هم بنویسیم

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *