حجم بازی Mortal Kombat 1 مشخص شد

اعلام زمان آغاز پری‌لود

به نظر می‌رسد که حجم بازی مورد انتظار Mortal Kombat 1 روی پلی استیشن 5 تقریبا برابر با ۱۱۵ گیگابایت خواهد بود.

بازی Mortal Kombat 1 در تاریخ ۱۹ سپتامبر سال جاری (۲۸ شهریور ماه) برای کنسول‌‎های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و نینتندو سوییچ و همچنین پلتفرم رایانه شخصی منتشر خواهد شد. البته، در صورت پیش خرید نسخه کالکتور یا پریمیوم، به مدت چهار روز زودتر از زمان مقرر می‌توانید به بازی دسترسی داشته باشید.

در همین راستا، ساعاتی پیش صفحه پلی استیشن گیم سایز در شبکه توییتر حجم بازی روی کنسول پلی استیشن 5 را مشخص کرد. بر اساس اعلام این منبع، به نظر می‌رسد که مورتال کامبت ۱ حدود ۱۱۴.۴۱۴ گیگابایت از فضای ذخیره‌سازی کنسول را اشغال می‌کند که بدون شک حجم قابل توجهی است و برخی از بازیکن‌ها را به دردسر می‌اندازد.

علاوه بر این، ظاهرا این بازی روی کنسول ایکس باکس سری ایکس نیز ۱۴۰ گیگابایت حجم دارد. دقت داشته باشید که رقم‌ها برای نسخه روز عرضه بازی است و به همین خاطر، ممکن است در آینده با عرضه آپدیت‌ها و همچنین بسته‌های الحاقی، نیاز به فضای خالی بیشتری برای نصب و تجربه بازی داشته باشید.

در کنار این‌ها، گفته شده افرادی که نسخه پریمیوم یا کالکتور بازی را پیش خرید کرده‌اند، از همین حالا می‌توانند دیتای بازی را از طریق فروشگاه رسمی پلتفرم خود دریافت کنند. پیش خریداران نسخه استاندارد بازی نیز از روز ۱۷ سپتامبر (۲۶ شهریور ماه) قادر به دریافت دیتای بازی خواهند بود.

در میان این گفته‌ها، بهتر است بدانید که بر اساس گزارش منتشر شده از سوی منابع غیر رسمی، این عنوان در زمان عرضه در مجموع دارای ۲۴ مبارز اصلی و ۱۶ مبارز کامئو است که البته با عرضه بسته‌های الحاقی، کاراکترهای جدید و بیشتری نظیر پیس میکر، اومنی من و هوملندر در آینده به بازی اضافه خواهند شد.

اشتراک‌گذاری

بیا با هم بنویسیم

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *