تعطیلی یک استودیو تازه‌تاسیس توسط گروه امبریسر

شرکت امبریسر استودیو تازه تأسیس Campfire Cabal را تعطیل کرده است.

گروه امبریسر یک شرکت هولدینگ ویدیوگیم‌محور است که بدون هیاهو به خریداری استودیوهای کوچک و چند استودیو بزرگ پرداخته است. این شرکت دارای ۱۳۱ استودیوی گیمینگ داخلی و بالای ۱۵ هزار کارمند در سراسر جهان است و طبیعتا مدیریت آن‌ها کاری دشوار به شمار می‌آید. جهت مقایسه، استودیوهای پلی‌استیشن شامل ۲۲ سازنده و دارای ۴ هزار کارمند هستند.

به همین خاطر، خبر چند تعطیلی و تعدیل توسط گروه امبریسر اعلام شده بود. آن‌ها در ماه ژوئن خبر از تجدید ساختار داخلی داده بودند. کم کم نتایج این تجدید ساختار قابل مشاهده است و برونو-کریستین بلیبوا، تهیه‌کننده اجرایی استودیو Campfire Cabal اعلام کرد این استودیو در راستای تغییرات امبریسر تعطیل شده است.

استودیو نام‌برده در ماه سپتامبر گذشته تأسیس شده بود و هنوز فرصتی برای انتشار اثر پیدا نکرده بود. همچنین بازی آن‌ها هم معرفی نشده بود. اما جان ویور، موسس آن سازنده سری Expeditions، یک مجموعه نقش‌آفرینی تاریخی بود و وظیفه اداره آثار آینده آن را برعهده داشت.

متاسفانه دیدن چنین اخباری ناراحت‌کننده است، اما بدتر اینکه این تنها نمونه‌ای از این دست اتفاقات است و همچنان امکان دارد استودیوهای دیگری تحت نظر گروه امبریسر یا دیگر شرکت‌ها با تعطیلی یا تعدیل نیرو مواجه شوند.

اشتراک‌گذاری

بیا با هم بنویسیم

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *