Blue 01 1 1

نسخه جدید وب سایت تک نیوز رونمایی شد!

صفحه اصلی > اخبار تکنولوژی : نسخه جدید وب سایت تک نیوز رونمایی شد!

خوشحالم که همانطور که در متن تبریک نوروز ۱۴۰۱ قول داده بودم، سرانجام از طراحی جدید وبسایت تک نیوز رونمایی کردیم. این تغییر بعد از چندین سال رخ می‌دهد و حالا تک نیوز با استانداردهای جدید وب همراه‌تر شده است. واقعیتش این است که باید خیلی زودتر برای این تغییر اقدام می‌کردیم اما راستش را بخواهید در طول این مدت ترجیح دادیم تمرکز و منابع خود را صرف توسعه تحریریه و بالا بردن کیفیت مطالب کنیم و حالا خوشحالیم که تک نیوز از لحاظ فنی نیز بستری مناسب را در اختیار دارد تا به شکلی مناسب قدردان زمانی باشد که شما در آن مشغول به مطالعه هستید.

در نسخه جدید وبسایت، صفحه مقالات از حالت سه ستونه به طراحی دو ستونه تغییر پیدا کرده‌اند تا فضای بیشتری به محتوا اختصاص داده شود و مطالعه آن برای شما راحت‌تر گردد. یکی دیگر از موضوعاتی که دستخوش تغییر شده‌اند، چینش تبلیغات بوده‌اند؛ در طراحی جدید تعداد جایگاه‌ها کاهش یافته و حالا تبلیغات به صورت چرخشی در تعداد محدودی جایگاه به نمایش در می‌آیند.

قسمت جستجوی تک نیوز نیز دستخوش تغییرات مهمی شده است؛ این بخش که از جمله موارد پر استفاده در سایت است، اکنون به شما اجازه می‌دهد تا موضوعات مد نظر خود را در بازه‌های زمانی مشخص جستجو کنید و با استفاده از قابلیت فیلتر دسته‌بندی که بالاتر به آن اشاره کردم، دقیق‌تر آنچه که به دنبالش هستید را پیدا کنید.

امیدواریم که تغییرات اعمال شده در جلب نظر شما موفق عمل کند. شما می‌توانید از طریق منوی تماس با ما یا بخش نظرسنجی که در کنار سایت می‌بینید، نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. قطعا تغییرات نسخه جدید تک نیوز قرار نیست در همینجا متوقف شود و تیم فنی ما اکنون این آزادی عمل را پیدا کرده تا ایده‌های خود را برای بهبود تک نیوز با سرعت بالاتری پیاده سازی کند.

در نهایت از تیم لی لام تشکر می‌کنم که در طول یک‌سالی که مشغول طراحی مجدد تک نیوز بودیم، با وسواس خاصی که شایسته مخاطب تک نیوز بود مشغول اجرای پروژه بودند

مثل همیشه از اینکه انرژی بخش قلم‌های ما هستید از شما سپاسگزاریم و قدردان اعتماد شما به تک نیوز هستیم.

برچسب ها :

تحریریه تک نیوز

تک نیوز - هر لحظه با اخبار تکنولوژی و فناوری

دیدگاه کاربران (7 دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز