تصاویر جدیدی از پشت صحنه سریال The last of us منتشر شد

تصاویری از بیمارستان Saint Mary’s Hospital

فیلمبرداری سریال The last of us همچنان ادامه دارد و حالا تصاویری از پشت صحنه آن منتشر شده که برای طرفداران بازی آن آشنا خواهند بود.

HBO و سونی همچنان مشغول فیلمبرداری سریال The last of us هستند که قرار است سال آینده منتشر شود. مجموعه جدیدی از تصاویر پشت صحنه سریال در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که بخش‌هایی از یک شهر با دسته‌ای از ماشین‌های از کار افتاده و البته بیمارستان را نشان می‌دهد.

برای کسانی که بازی این فرانچایز را تجربه کرده‌اند، این مکان‌ها کاملا آشنا به نظر می‌رسد و احتمالا به بیمارستان Saint Mary’s Hospital در اواخر بازی اول اشاره دارد.

تصاویر منتشر شده کاملا معتبر به نظر می‌رسند، به طوری که در نگاه اول اگر با بازی آشنایی داشته باشید، متوجه خواهید شد که ارتباطی با فرانچایز The last of us دارند. فیلمبرداری سریال از ژولای سال گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد که با این وجود، با یک پروژه فوق‌العاده طولانی روبرو هستیم که انتظار می‌رود تمام بینندگان را راضی کند.

تاکنون، تاریخ انتشار دقیق سریال مشخص نشده است، اما طبق گزارش‌ها، در سال ۲۰۲۲ شاهد پخش آن نخواهیم بود. همچنین گفته می‌شود که ناتی داگ در حال بازسازی نسخه اصلی بازی و ساخت اسپین آف چندنفره مستقل آن است.

اشتراک‌گذاری

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *