آپدیت روز اول بازی شبیه‌ساز گربه Stray چه بهبودهایی به همراه دارد؟

«گوربه» به روزشده خیلی بهتره

فاصله کمی با عرضه Stray داریم و این عنوان نیز مانند تمام بازی های امروزی در روز عرضه آپدیتی دریافت می‌کند که روی کیفیت تجربه بازیکنان بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

این شبیه‌ساز گربه هنوز به بازار عرضه نشده، اما استودیو BlueTwelve دو آپدیت برای آن در شبکه پلی استیشن آپلود کرده است. PlayStation Game Size در توییتر اعلام کرده که آپدیت ۱.۰۱ حدود ۵.۷ گیگابایت حجم دارد. ظاهرا حجم بازی Stray روی پلی استیشن ۵ بین ۵ تا ۷ گیگابایت و روی پلی استیشن ۴ بین ۱۲ تا ۱۳ گیگابایت است.

این به روزرسانی‌ها کنترل گربه در محیط‌های مختلف، صدا در کاتسین‌ها و میکس صدای کلی بازی را بهبود می‌بخشد. همچنین مثل همه به روزرسانی‌های روز اول باگ‌ها و گلیچ‌های زیادی نیز از بین خواهند رفت. این احتمال وجود دارد که در روزهای آینده استودیو BlueTwelve به روزرسانی‌های بیشتری هم برای Stray منتشر کند.

این بازی مستقل درباره گربه‌ای ولگرد است که به نوعی در یک پادآرمان‌شهر (Dystopia) و آینده‌‌ای پر از ربات‌ها قرار گرفته و وظیفه بازیکن است که این گربه را به خانه هدایت کند. Stray یک بازی سوم شخص ماجراجویی دارای عناصر جهان باز با تمرکز بر اکتشاف، پلتفرمینگ، حل پازل و تعامل با شخصیت‌های غیرقابل بازی (NPCها) است.

بازی Stray قرار است در تاریخ ۱۹ جولای (۲۸ تیر) برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و پی‌سی منتشر می‌شود. نکته مهم این است که Stray از همان روز اول در سرویس پلی استیشن پلاس نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

اشتراک‌گذاری

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *