بازی NBA 2K22 به سرویس گیم پس اضافه شد

فهرست عناوین گیم پس روزبه‌روز بزرگ‌تر می‌شود

فهرست عناوین ایکس باکس گیم پس همچنان در حال رشد است و اکنون بازی NBA 2K22 از 2K sports activities به آن اضافه شده است. این بازی آخرین نسخه از سری عناوین بسکتبال حرفه‌ای است که شهریور سال گذشته منتشر شده بود.

زمان اضافه شدن بازی NBA 2K22 به سرویس گیم پس به احتمال زیاد تصادفی نیست، زیرا مرحله پلی‌آف NBA در دنیای واقعی هم‌اکنون در حال انجام است که منجر به افزایش محبوبیت بسکتبال حرفه‌ای به طور کلی شده است. بنابراین منطقی است که شرکت 2K بخواهد از این فرصت به نحو احسن استفاده کند و افراد بیشتری را به تجربه NBA 2K22 (و خرج کردن پول در آن) ترغیب کند.

برخلاف معرفی همیشگی بازی‌های ماهانه برای سرویس ایکس باکس گیم پس، مایکروسافت NBA 2K22 را زودتر از موعد برای گیم پس معرفی نکرده بود و شب گذشته ناگهان خبر اضافه شدن این عنوان بسکتبالی اعلام شد.

امروز همچنین بازی‌های Bugnsnax و Unsouled روی سرویس گیم پس عرضه می‌شوند. NBA 2K22 جدیدترین عنوان ورزشی معروفی است که در این ماه به گیم پس آمده است، چرا که پیش از این در روز پنجم آپریل نیز بازی MLB The display 22 در همان روز ابتدایی عرضه جهانی، به سرویس اضافه شده بود.

عناوین ایکس باکس گیم پس در ماه آینده میلادی هنوز اعلام نشده‌اند، اما از آنجا که ماه آپریل یک روز دیگر به پایان می‌رسد، این اتفاق باید به‌زودی بیفتد.

منبع: Gamespot

اشتراک‌گذاری

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *