ریمیک بازی The Last of Us Part 1 با هدف کسب درآمد ساخته نشده است

واکنش توسعه‌دهنده بازی به برخی نظرات

یکی از توسعه‌دهندگان ناتی داگ (Naughty Dog) که روی ریمیک بازی The Last of Us Part 1 برای پلی استیشن ۵ کار می‌کند، ادعا کرد که این بازی فقط با هدف کسب درآمد ساخته نشده است.

در حالی که برخی کاربران اینترنت ادعا داشتند که ریمیک بازی The Last of Us Part 1 تنها با اهداف کسب درآمد ساخته می‌شود، یکی از توسعه‌دهندگان آن با نام «رابرت موریسون»، در توییت جدید خود تاکید کرد که این پروژه «دقیق‌ترین و هنرمندانه‌ترین» پروژه‌ای است که تا به حال روی آن کار کرده است. او عناوینی مانند Resident Evil 7، Injustice 2 و God of War (۲۰۱۸) را در کارنامه خود دارد.

موریسون که اکنون در استودیو Bend خالق بازی Days Gone کار می‌کند همچنین اشاره کرد که در این بازی با بالاترین سطح دقت و توجه به جزئیات مواجه خواهیم بود.

این توییت با واکنش‌های متفاوتی از سوی کاربران مواجه شده است و برخی اشاره کرده‌اند که نسخه ریمستر آن قبلا منتشر شده و نسخه آنلاین The Last of Us Part 2 نیز هنوز منتشر نشده است. برخی کاربران نیز به این موضوع مهم اشاره کرده‌اند که هیچ‌کس «مجبور» به خرید بازی نیست.

ساخت ریمیک موردانتظار بازی The Last of Us Part I در رویداد سامر گیم فست به طور رسمی توسط نیل دراکمن تایید شده بود. اخیرا نیز برخی دیگر ادعا کرده بودند که حجم این بازی حداقل ۷۹ گیگابایت خواهد بود.

ریمیک بازی‌ The Last of Us Part I در تاریخ ۲ سپتامبر (۱۱ شهریور) منتشر خواهد شد. بازی برای پی‌سی نیز منتشر می‌شود اما کاربران پلی استیشن ۴ به آن دسترسی نخواهند داشت.

اشتراک‌گذاری

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *