به‌زودی اخبار بسیار جذابی از پلی استیشن منتشر خواهد شد

یک شایعه و ادعای دیگر که این هفته سونی خبرهای مهمی دارد

گرگ میلر از Kinda Funny به تازگی گفته «اگر حتی یکی از سه شایعه‌ای که شنیده‌ام درست باشد، هفته بسیار جالبی برای پلی استیشن خواهد بود.»

به نظر می رسد چند روز آینده ممکن است روزهای جالبی برای پلی استیشن و طرفداران سونی باشد. برخی شایعات جالب اخیراً سر تیتر اخبار را به خود اختصاص داده‌اند و به نظر می‌رسد برخی از آن‌ها ممکن است به زودی به واقعیت تبدیل شوند.

یا حداقل این چیزی است که مدیر عامل و بنیانگذار Kinda Funny، گرگ میلر، قویاً ادعا می‌کند که رخ خواهد داد. میلر اخیراً در اکانت توییتر خود گفته که سه شایعه «بسیار جالب» در رابطه با پلی استیشن شنیده است و اگر حتی یکی از آن‌ها درست باشد، ظاهراً روزهای آینده باید تمام توجه خود را به خبری هیجان‌انگیز جلب کنیم.

چیزی که بلافاصله پس از گفته‌های میلر به ذهن آدم خطور می‌کند پروژه اسپارتاکوس است، سرویس اشتراکی پلی استیشن سونی که ظاهراً به عنوان رقیب سرویس گیم پس از ایکس باکس معرفی خواهد شد و طبق گزارش‌هایی که پیش از این منتشر شده بود، احتمالا در طول همین هفته رونمایی خواهد شد.

سونی در این سرویس، پلی استیشن ناو و پلی استیشن پلاس را با یکدیگر ترکیب خواهد کرد که با این وجود سرویس پلاس به طور کلی حذف خواهد شد. بلومبرگ همچنین طبق اسنادی که سال گذشته مشاهده کرده بود، توضیح داد که این سرویس در بهار برای پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۵ راه‌اندازی می‌شود و سه سطح مختلف را شامل خواهد شد.

اینکه دو اعلامیه دیگر چه می‌توانند باشند و اینکه آیا هر یک از این سه واقعاً به طور رسمی معرفی می‌شوند یا خیر را منتظر ماند و دید. هر چند با گزارش‌ها و شایعات متعددی که در این چند روز منتشر شدند، به نظر می‌رسد که به طور حتم باید منتظر خبرهای جدیدی از جانب سونی باشیم.

اشتراک‌گذاری

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *