تک نیوز > اپل و اخبار تکنولوژی : اپل واچ اولترا 2 رونمایی شد !

اپل واچ اولترا 2 رونمایی شد !

apple watch ultra 2 6500a1b9c52f30497f36ff94

اپل از نسل دوم اپل واچ اولترا با تغییرات اندک رونمایی کرد

اپل در رویداد معرفی آیفون ۱۵ در کنار نسل نهم اپل واچ از از نسل دوم اپل واچ اولترا نیز رونمایی کرد. اپل واچ اولترا ۲ که بهترین و قدرتمندترین ساعت هوشمند اپل محسوب می‌شود از همان طراحی مشابه نسل قبل خود بهره می‌برد اما در بخش سخت‌افزار بهبودهایی را تجربه می‌کند.

اپل واچ اولترا ۲ از یک نمایشگر ۴۹ میلیمتری جدید بهره می‌برد که‌به گفته اپل روشنایی نمایشگر آن به ۳۰۰۰ نیت می‌رسد که ۵۰ درصد نسبت‌به نسل پیشین افزایش داشته و درخشان‌ترین نمایشگر در بین اپل واچ‌ها محسوب می‌شود.

apple watch ultra 2 specs 6500aac0c52f30497f370075

در بخش عملکرد اکنون تراشه جدید و بهبودیافته S9 و نسل دوم تراشه Ultra-Wideband حضور دارد. تراشه S9 حدود ۶۰ درصد ترانزیستور بیشتر و ۳۰ درصد عملکرد بهتری نسبت‌به تراشه S8 به‌کار رفته در نسل پیشین دارد. براساس گفته‌های اپل این تراشه از موتور پردازش عصبی چهارهسته‌ای بهره می‌برد که نوید بهبود عملکرد دوبرابری و قابلیت‌های ردیابی و کنترل بیشتر مشابه اپل واچ نسل ۹ را می‌دهد.

برای اپل واچ اولترای جدید واچ فیس ماژولار جدیدی درنظر گرفته شده است و همچنین اکنون با ورود به محیط‌های تاریک به‌لطف حسگر سنجش نور محیطی، به دارک مود تغییر می‌کند

اپل واچ اولترا ۲ همچون اپل واچ سری ۹ از ژست حرکتی دو انگشتی جدید برای اجرای سریع‌تر برخی از دستورات مانند پاسخ‌دادن یا خاتمه‌دادن به‌تماس‌ها، پخش موسیقی، به‌تعویق‌انداختن آلارم‌ها پشتیبانی می‌کند.

اپل واچ اولترا نیز GPS دو فرکانسه بهره می‌برد و در حالت عادی ۳۶ ساعت و در حالت Low Power نیز ۷۲ ساعت شارژدهی دارد. قیمت اپل واچ اولترا ۲ از ۸۰۰ دلار و فروش آن از ۲۲ سپتامبر آغاز می‌شود.

 مقاله درحال به‌روزرسانی است ….

پارسا ملکی

پارسا ملکی هستم علاقه زیادی به علم تکنولوژی دارم و می خوام اطلاعات خودم رو با شما به اشتراک بزارم

دیدگاه کاربران (1 دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز