تماشا کنید: تریلر بی مصرف‌ها 4 نوید خشونتی بی حد و مرز را می‌دهد

این ویدیو نزدیک به ۲ دقیقه زمان دارد

پس از موفقیت‌های The Expendables و The Expendables 2، سازندگان تصمیم گرفتند خشونت را از قسمت سوم حذف کنند تا بدین ترتیب بتوانند طیف وسیع‌تری از مخاطبان را جذب کرده و به فروش بالاتری در باکس آفیس دست یابند. قسمت سوم مجموعه فیلم‌های بی مصرف‌ها در سال ۲۰۱۴ میلادی اکران شد و عملکردی ضعیف را در زمینه مالی به ثبت رساند. تا جایی که آینده مجموعه در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت. یکی از پرتکرارترین انتقادها از سوی مخاطبان، حذف خشونت بود.

با گذشت نزدیک به یک دهه، قسمت چهارم مجموعه فیلم‌های بی مصرف‌ها ساخته شده و با نام‌های The Expendables 4 و Expend4bles شناخته می‌شود. اعضای گروه در این قسمت باید فردی به نام سوآرتو را متوقف کنند. او فرماندهی یک سازمان تروریستی را بر عهده داشته و می‌خواهد کلاهک‌های هسته‌ای را قاچاق کند؛ اتفاقی که در صورت رخ دادن می‌تواند به جنگی بزرگ میان ایالات متحده آمریکا و روسیه منجر شود.

لاینزگیت ساعاتی قبل تریلر بی مصرف‌ها 4 را در کانال یوتیوب خود قرار داده است. این ویدیو نزدیک به ۲ دقیقه زمان داشته اما اطلاعات خاصی را از داستان به اشتراک نمی‌گذارد؛ زیرا تمرکزش روی مورد دیگری است. این ویدیو یک گوینده داشته که همان ابتدا خطاب به طرفداران می‌گوید: «صدای شما بلند و واضح شنیده شد.» این جمله را می‌توان اشاره‌ای به انتقادهای قسمت قبلی بخاطر حذف خشونت دانست. گوینده در ادامه تعداد انگشت شماری از توییت‌ها با همین مضمون را می‌خواند. با اتمام توییت‌ها، نمایش صحنه‌های خشونت بار (پاشیدن خون روی لنز دوربین یا ترکیدن بدن یک سرباز) آغاز می‌شود.

جیسون استاتهام (Jason Statham)، سیلوستر استالونه (Sylvester Stallone)، دولف لاندگرن (Dolph Lundgren) و رندی کوچار (Randy Couture) بازیگران قدیمی‌ای هستند که برای ایفای نقش‌های خود بازگشته‌اند. از چهره‌های جدید می‌توان (Megan Fox)، ایکو اویس (Iko Uwais) و فیفتی سنت (Fifty Cent) را نام برد.

در انتها، لازم به ذکر است فیلم بی مصرف‌ها 4 از تاریخ ۳۱ شهریور (مصادف با ۲۲ سپتامبر) به سینماها خواهد آمد.

اشتراک‌گذاری

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *