امبر هرد در جریان دادگاه محاکمه جانی دپ را به تجاوز جنسی متهم کرد

این رشته سر دراز دارد

طبق اخبار منتشر شده، امبر هرد بازیگر ۳۵ ساله هالیوودی در جدیدترین دادگاه محاکمه همسر سابقسش، جانی دپ را به تجاوز جنسی متهم کرده است. بر اساس گزارش رولینگ استون، وکلای هرد این اتهام را مطرح و آن را «یک اتفاق سه روزه که در آن او امبر را مورد آزار و اذیت و تجاوز جنسی قرار داده» خوانده‌اند. اما وکلای دپ این ادعا را رد کرده‌اند.

کامیل واسکز در این باره توضیح داد:

خانم هرد هرگز این اتهام را به آقای دپ وارد نکرده بود و این هرگز بخشی از اتهامات او درباره آزار و اذیت در سال ۲۰۱۶ نبوده است. تاکنون حتی یک زن نیز جانی دپ ۵۸ ساله را به خشونت متهم نکرده و هیچ‌کس در هالیوود دلیلی برای این اتهام نداشت، تا اینکه خانم هرد علنا او را متهم کرد.

این ادعاهای ساختگی هرگز در آغاز اتهامات امبر در سال ۲۰۱۶ مطرح نشدند و تنها سال‌ها بعد زمانی که او به دلیل افترا و دروغ گناهکار شناخته شد، ناگهان این ادعاها سربرآوردند که او قربانی «خشونت جنسی» بود. کلمات در این پرونده کلیدی هستند و به راحتی، این ادعا ناگهان الان مطرح می‌شود. این دنباله‌رو ادعاهای دروغین و بی‌پایه امبر هرد است که مدام در طول زمان تغییر می‌کنند تا هالیوود را شوک‌زده کنند؛ هرد می‌خواهد از ارزش‌ها و این شوک‌زدگی که به خوبی بر آن مسلط شده بهره‌برداری نماید و از یک جنبش اجتماعی سوءاستفاده کند.

بیشتر بخوانید:

خودکشی نوجوان ۱۷ ساله به دلیل اعتیاد به اینستاگرام و اسنپ‌چت

پیامدهای طلاق جانی دپ و امبر هرد سال‌هاست که در کانون توجه عموم بوده است. در ۲ نوامبر ۲۰۲۰، دپ پرونده افترای روزنامه The solar علیه خودش را که به کتک زدن همسرش متهم کرده بود، در دادگاه باخت و چند روز پس از آن برادران وارنر از او خواست تا از بازی در فیلم superb Beasts: The secrets and techniques of Dumbledore استعفا دهد.

اشتراک‌گذاری

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *