Resident Evil Village احتمالا به گیم پس خواهد آمد

طبق اشاره استور ایکس باکس

اگر شایعات جدید صحت داشته باشند، بازی Resident Evil Village می‌تواند عنوان AAA بعدی باشد که به سرویس محبوب «ایکس باکس گیم پس» مایکروسافت خواهد آمد.

بازی جدید کپکام از فرنچایز Resident Evil یکی از بزرگترین عناوین سال گذشته بود که هم اکنون در متاکریتیک امتیاز فوق‌العاده ۸۴ را کسب کرده است. با نزدیک شدن به سالگرد انتشار بازی Resident Evil Village ظاهرا طرفداران به زودی می‌توانند یک بار دیگر آن را تجربه کنند، زیرا فروشگاه ایکس باکس اشاره کرده است که این بازی ترسناک محبوب به سرویس گیم پس اضافه خواهد شد.

این خبر اولین بار توسط وب‌سایت لهستانی XGP منتشر شد که تصویری از صفحه Resident Evil Village در استور ایکس باکس به همراه نشانه‌هایی از سرویس گیم پس را نیز به اشتراک گذاشته است. البته این صفحه هم اکنون حذف شده است.

با این وجود، هنوز نمی‌توان به طور کامل تایید کرد که بازی به ایکس باکس گیم پس خواهد آمد، زیرا این صفحه ممکن است بر اساس یک باگ به وجود آمده باشد. نکته قابل توجه دیگر اینکه بازی Mass Effect: Legendary Edition نیز قبلا وضعیت مشابهی را تجربه کرده و پیش از اضافه شده به سرویس ایکس باکس، چنین صفحه‌ای را دریافت کرده است.

تنها چند روز تا آغاز ماه آوریل باقی مانده و طبق رسم هر ماه، بازی‌های جدید و زیادی به گیم پس اضافه خواهند شد. به همین دلیل بسیاری از طرفداران انتظار دارند تا Resident Evil Village هم جز بازی‌های جدید سرویس اشتراکی مایکروسافت باشد.

از سویی دیگر، پلی استیشن نیز در حال آماده سازی سرویس اشتراکی خود به نام رمز اسپارتاکوس است که احتمالا در روزهای آینده معرفی شود و اخیرا قیمت و جزئیات آن فاش شده بود.

اشتراک‌گذاری

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *