Spider-Man: No Way Home به سومین فیلمی تبدیل شد که از فروش داخلی ۸۰۰ میلیون دلار عبور می‌کند

پشت سر Star Wars: The Force Awakens و Avengers: Endgame

فیلم Spider-Man: No Way Home سومین فیلم در تاریخ نام گرفت که از مرز ۸۰۰ میلیون دلار فروش داخلی در آمریکا عبور می‌کند. این فیلم در پانزدهمین هفته اکران خود ۱.۸۵ میلیون دلار به دست آورد که باعث شد مجموع فروش داخلی آن به ۸۰۰.۴ میلیون دلار برسد.

دو فیلم دیگری که تاکنون بیش از ۸۰۰ میلیون دلار در داخل کشور آمریکا فروش کرده‌اند، Star Wars: The Force Awakens با ۹۳۶ میلیون دلار و Avengers: Endgame با ۸۵۸ میلیون دلار بوده‌اند. No Way Home از آثاری مانند آواتار، Black Panther و The Avengers بهتر عمل کرده است. در سطح بین‌المللی نیز این فیلم پس از رکوردشکنی در افتتاحیه خود در آذر ماه سال گذشته، تاکنون نزدیک به ۱.۹ میلیارد دلار فروش داشته است.

No Way Home هنوز رکوردهای متعددی را به نام خود دارد. این فیلم پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۲۱، پرفروش‌ترین فیلم مرد عنکبوتی و پرفروش‌ترین فیلم منتشر شده توسط شرکت سونی است. این فیلم همچنین دومین آخر هفته بزرگ افتتاحیه داخلی تمام دوران پس از Endgame را با ۲۶۰ میلیون دلار به نام خود ثبت کرده، بزرگ‌ترین افتتاحیه ماه دسامبر در تمام دوران را داشته و اولین فیلم پس از Star Wars: The Rise of Skywalker در سال ۲۰۱۹ است که بیش از یک میلیارد دلار در گیشه جهانی فروش داشته است.

این فیلم با بازی تام هالند در نقش ابرقهرمان اصلی، به دلیل بازگرداندن بازیگران دو مجموعه قبلی فیلم‌های مرد عنکبوتی مورد توجه قرار گرفت. توبی مگوایر که نقش این شخصیت را در سه‌گانه سم ریمی ایفا کرده بود و اندرو گارفیلد که در دو فیلم به کارگردانی مارک وب این نقش را بر عهده داشت، در نقش‌های فرعی در فیلم No Way Home حضور پیدا کردند.

این ششمین حضور هالند به عنوان مرد عنکبوتی بود. او اولین بار در سال ۲۰۱۶ در Captain America: Civil War نقش پیتر پارکر را بازی کرد. او سپس این نقش را در دو فیلم انتقام‌‌جویان، Avengers: Infinity War و Avengers: Endgame و همچنین دو فیلم انفرادی مرد عنکبوتی، Homecoming و Far From Home بازی کرد. هر سه فیلم مرد عنکبوتی توسط جان واتس کارگردانی شده است.

با توجه به حرف‌هایی که کوین فایگی، رئیس استودیو مارول زده بود، انتظار می‌رود که این بازیگر در نقش مرد عنکبوتی در فیلم‌های بیشتری بازگردد، اگرچه هنوز هیچ اطلاعیه رسمی در این مورد اعلام نشده است. گارفیلد و مگوایر نیز از تمایلات خود برای بازگشت در ماجراجویی‌های بیشتر صحبت کرده بودند. No Way Home دو هفته پیش و زودتر از موعود به صورت دیجیتالی در دسترس قرار گرفت.

اشتراک‌گذاری

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *