سازنده Abandoned به شایعات کنسل شدن بازی پاسخ داد

هنوز بارقه‌ای از امید برای طرفداران این بازی باقی مانده است

استودیوی بازی‌سازی Blue box، توسعه‌دهنده بازی deserted به شایعات مبنی بر کنسل شدن بی‌سر و صدای پروسه ساخت بازی خود پاسخ دادند.

Abandoned در اوایل سال ۲۰۲۱ در کانال رسمی پلی استیشن معرفی شد. یک بازی ترسناک اول شخص که ارتباط آن با پلی استیشن باعث شد بسیاری گمان کنند که یک بازی ترسناک ساخته هیدئو کوجیما است، همچون P.T که یک دموی ترسناک ساخته کوجیما از سری سایلنت هیل بود.

این پروژه حواشی بسیار زیادی به همراه داشت و استودیو سازنده آن که حتی تهدید به مرگ شده بود با انتشار ویدیویی تاکید کرد که کوجیما به این بازی ارتباطی ندارد. اما همچنان شایعات و گمانه‌زنی‌هایی بسیار زیادی درباره بازی وجود داشت و برخی منابع هم باور داشتند که این پروژه واقعی نیست و هیچوقت منتشر نخواهد شد.

روز گذشته یکی از یوتیوبرهای معروف، لنس مک‌دونالد متوجه شد که این استودیو تمام توییت‌های خود که حاوی اطلاعاتی درباره این بازی بوده را پاک کرده است. پس از آنکه همگان گمان کردند که ساخت این بازی متوقف شده، اما استودیوی بازی‌سازی Blue field در توییتر اعلام کرد که این بازی کنسل نشده و انتشار مقدمه‌ی قابل بازی آن را به تاخیر انداخته است. سازنده خاطرنشان کرد که هنوز بر ساخت بازی کار می‌کنند و در آینده حرف‌های بیشتری برای گفتن خواهد داشت.

Abandoned

دلیل اینکه همه به سرعت گمان کردند که ساخت بازی متوقف شده، این بود که اولین باری نیست که استودیو Blue field دست به چنین اقدامی می‌زند. آن‌ها در سال ۲۰۱۵ نیز بازی ترسناک دیگری با نام Rewind را معرفی کردند و پس از اینکه انتشار تیزر آن به تعویق افتاد، روند توسعه بازی به صورت کلی متوقف شد.

سپس یک بازی جدید دیگر نیز معرفی شد و همین اتفاق افتاده و در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ نیز به همین صورت نام بلو باکس در بین نشریات و منابع مختلف چرخیده است. باید منتظر عرضه بازی abandoned ماند و دید آیا اثر خوبی خواهد شد یا خیر.

اشتراک‌گذاری

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *