فیلمبرداری فیلم Mission Impossible: 8 آغاز شد

بودجه فیلم هفتم به نزدیک ۳۰۰ میلیون دلار رسید

طبق گزارش هالیوود ریپورتر، فیلمبرداری هشتمین فیلم بدون عنوان Mission Impossible (ماموریت غیرممکن) در حالی که فیلم هفتم هنوز اکران نشده، آغاز شده است.

THR در گزارش خود توضیح می‌دهد که فیلم ناتمام ماموریت غیرممکن ۷ تاکنون بودجه‌ ساختی ۲۹۰ میلیون دلاری داشته که بالاترین میزان تاریخ این فرنچایز محسوب می‌شود. طبق این گزارش، ظاهرا «تام کروز» مدیرعامل پارامونت را متقاعد کرده تا با توجه به تورم و افزایش هزینه‌ها، پول بیشتری برای ساخت فیلم‌های هفتم و هشتم پرداخت کند.

از سویی دیگر، تام کروز که یکی از تهیه‌کنندگان این فیلم‌ها محسوب می‌شود، ظاهرا با پارامونت در مورد اکران آنلاین Mission Impossible 7 پس از ۴۵ روز در سرویس نوپای پارامونت پلاس تنش‌هایی داشته که گفته می‌شود حل این مسئله را به وکیل خود سپرده است. با این حال، تصمیم نهایی در این رابطه به زمان کامل شدن فیلمبرداری فیلم موکول شده است.

Mission Impossible

تولید هفتمین فیلم در ایتالیا آغاز شد که یکی از اولین کشورهای جهان بود که تحت تاثیر شیوع گسترده کرونا قرار گرفته بود. همچنین کروز و «کریستوفر مک‌کوری» کارگردان فیلم به این ویروس مبتلا شده بودند و مک‌کوری ظاهرا مدتی در بیمارستان لندن بستری شده بود.

تاکنون تصاویر و ویدیوهای متعددی از فیلم Mission Impossible 7 در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده تا علاقه‌مندان به این سبک همچنان برای آن هیجان داشته باشند.

تام کروز اولین بار در سال ۱۹۹۶ و فیلم Mission Impossible ساخته «برایان دی پالما» در نقش «ایتن هانت» جاسوس و شخصیت اصلی فیلم‌های ماموریت غیرممکن حضور پیدا کرد و از آن زمان تاکنون در شش فیلم از این سری حضور پیدا کرده است. علاوه بر این، کروز از همان ابتدا یکی از تهیه‌کنندگان فیلم بوده است.

پس از اکران فیلم سوم در سال ۲۰۰۶ که کمتر از ۴۰۰ میلیون دلار در جهان فروش داشت، این مجموعه نیز قرار بود به پایان برسد. با این حال فیلم چهارم تحت عنوان Mission: Impossible – Ghost Protocol در سال ۲۰۱۱ و به کارگردانی «برد برد» (Brad Bird) ساخته شد و نزدیک به ۷۰۰ میلیون دلار در جهان فروش داشت. تمام فیلم‌های بعدی نیز از نظر فروش عملکرد بهتری داشتند و Mission Impossible – Fallout با درآمد نزدیک به ۸۰۰ میلیون دلاری خود بهترین عملکرد را دارد.

فیلم‌های هفتم و هشتم ماموریت غیرممکن به ترتیب قرار است در ۱۴ جولای ۲۰۲۳ (۲۳ تیر ۱۴۰۲) و ۲۸ ژوئن ۲۰۲۴ (۸ تیر ۱۴۰۳) اکران شوند.

اشتراک‌گذاری

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *