فروش جهانی فیلم Uncharted از ۳۰۰ میلیون‌ دلار عبور کرد

سونی علاقه‌مند به ساخت دنباله‌های بیشتر

موفقیت فیلم Uncharted (آنچارتد) در باکس آفیس جهانی همچنان ادامه دارد و طبق آمارهای جدید، فروش جهانی آن از ۳۰۰ میلیون دلار عبور کرده و اکنون به یکی از پردرآمدترین فیلم‌های ساخته شده بر اساس بازی‌های ویدیویی تبدیل شده است.

فیلم جدید سونی با این مبلغ توانسته بیش از هر کدام از فیلم‌های سری Tomb Raider که بر اساس بازی آن ساخته شده، در باکس آفیس فروش داشته باشد. فیلم Lara Croft: Tomb Raider با بازی آنجلینا جولی (در سال ۲۰۰۲) نزدیک‌ترین رقیب آنچارتد در فرانچایز فیلم‌های اقتباسی از بازی‌ها است که ۲۷۴.۷ میلیون دلار به دست آورد و با فاصله کمی از فیلم Tomb Raider (سال ۲۰۱۸) با بازی آلیسیا ویکاندر پیشی گرفت.

فیلم Uncharted بیش از ۱۱۳ میلیون دلار در داخل کشور فروخته است و به تازگی در چین اکران شده است، جایی که در اولین روز اکران ۱.۹۵ میلیون دلار فروش داشته است. این فیلم اکنون به فروش ۳۱۹ میلیون دلاری فیلم Sonic the Hedgehog، بزرگ‌ترین فیلم ساخته شده بر اساس بازی‌های ویدیویی در سال ۲۰۲۰ نزدیک شده و شاید بتواند از آن نیز عبور کند.

با عملکرد خوب این فیلم در باکس آفیس و میان مخاطبان، به نظر می‌رسد سونی به دنبال ساخت دنباله‌هایی است و گفته که این عنوان فرانچایز بعدی آن است. با توجه به اینکه این بازی‌ دنباله‌های متعدد و همچنین اسپین‌آف‌هایی دارد و با در نظر گرفتن موفقیت‌های تام هالند و مارک والبرگ در نقش‌های نیتن دریک و سالی، قطعا سونی تصمیماتی برای ساخت دنباله‌های بیشتر دارد و کارگردان فیلم، روبن فلیشر نیز در این رابطه اعلام آمادگی کرده است.

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *