The Batman به دومین فیلم پربیننده HBO Max تبدیل شد

انتشار آمار مربوط به اولین هفته پخش

چند هفته از اکران فیلم بتمن (The Batman) گذشته و این اثر توانسته ۷۵۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته باشد، اما جدیدترین ساخته مت ریوز در پلتفرم HBO Max چگونه عمل کرده است؟

بنابر گزارش منتشر شده فیلم بتمن در هفته اول خود در سرویس HBO Max توسط ۴.۱ میلیون خانوار تماشا شده است. این عدد برای جوخه انتحار ۳.۵ میلیون، واندر وومن ۳.۲ میلیون، دنباله ماتریکس ۳.۲ میلیون و Dune حدود ۲.۳ میلیون بود. نکته مهم این است که این فیلم‌ها به صورت همزمان در سینماها و HBO Max در دسترس قرار گرفته بودند، اما بتمن پس از ۴۵ روز به این سرویس اضافه شد.

از این رو بتمن توانسته به دومین فیلم پربیننده HBO Max در هفته اول تبدیل شود و تنها Mortal Kombat با ۴.۳ میلیون بیننده بالاتر از آن قرار گرفته است. همچنین باید اشاره کنیم که فیلم لیگ عدالت اسنایدر کات، با وجود هایپ بسیار زیاد تنها ۲.۲ میلیون بیننده داشت. این آمار منتشر شده مخاطبان موبایلی را شامل نمی‌شود که یعنی داده‌های مربوط به میلیون‌ها بیننده گزارش نشده است.

رابرت پتینسون (بتمن)، زوئی کراویتز (کت‌وومن)، پل دینو (ریدلر)،‌ جان تورتورو (کارمین فالکون)، جفری رایت (جیمز گوردون)، پیتر سارسگارد (گیل کولسون)، جیمی لاسون (بلاد ریپل) و اندی سرکیس (آلفرد) بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند.

کمپانی برادران وارنر و کارگردان بتمن، مت ریوز، قصد ساخت سریال اسپین‌آف این فیلم را هم دارند. البته ساخت اسپین‌آف تلویزیونی آن که روی اداره پلیس گاتهام تمرکز داشت، به حالت تعلیق درآمده است. در عوض این پروژه تکامل پیدا کرده و به جای اداره پلیس گاتهام، روی آسایشگاه آرکام تمرکز خواهد کرد. شما می‌توانید نقد و بررسی گیم تک از فیلم جدید بتمن را از اینجا مطالعه کنید.

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *